Letošní vánoční kampaň Kouzlo být spolu (Real Magic at Christmas) společnosti Coca-Cola vyzdvihuje a oslavuje sílu sounáležitosti. Značka, která se stala synonymem vánočního období, nabízí jednoduché poselství vánoční radosti a připomíná nám, že skutečné kouzlo spočívá především ve chvílích, které trávíme spolu s ostatními.
Vánoční video vypráví právě příběh o sounáležitosti s ostatními
V rámci svých vánočních aktivit se společnost Coca-Cola také rozhodla podpořit klienty Červeného kříže či seniory. Přinese tak radost téměř třem tisícům lidí, včetně maminek v azylových domech či seniorům. Opomenuti nebudou ani zaměstnanci sociální sféry, kteří se celý rok starají o druhé. Pravé kouzlo Vánoc jim bude nadělo v podobě balíčků plných dobrot, které k nim budou putovat prostřednictvím partnerské společnosti Dáme jídlo.
„Již tradičně v čase Vánoc myslíme i na ty, pro které není samozřejmé prožívat svátky zcela pohádkově. Letos jsme pro lidi z azylových domů či domovů pro seniory přichystali vánoční balíčky plné dobrot, aby si mohli užít aspoň drobnou radostnou chvíli. Jako poděkování jsme tyto balíčky zajistili i zaměstnancům sociálních služeb, kteří se o tyto klienty s obdivuhodným nasazením starají,“ říká Veronika Němcová, ředitelka komunikace a společenské odpovědnosti v The Coca-Cola Company ČR/SR.
https://ladyzurnal.cz/jak-to-bylo-nejen-s-dcerou-alberta-einsteina/
https://magazinwoman.cz/vim-ze-dnesni-zeny-chteji-mit-satnik-flexibilni-s-ohledem-na-rozumny-rozpocet-slozeni-ci-barvy/
https://nejenzenam.cz/cocky-pro-astigmatismus-zadny-problem/